Followers

Wednesday 16 October 2013

My ComeBACK!

Assalammualaikum & salam sejahtera semua..



Hari ini 16 October 2013, godek punya godek baru la jumpa, rupa-rupanya Along ada blog ini...dan selepas try and error baru dapat recover password......and tadaaaa.....TU DIA... pageviewer dah 91801 hanya denga 6 entry posts dan kemaskini terakhir 29 October 2008.....mak ai.... dah nak masuk 5tahun!! andaila saya betul-betul upadate, pasti blog ini akan memberi manfaat pada ramai orang yang sedang mencari ilmu yang sama seperti Along pelajari...Inshaallah Along akan cuba cari masa untuk upload note-note yang Along ada.


Rasanya dah bersawang-sawang dah blog ni sebab bertahun dah berlalu, tiada entry baru, tiada perkongsian baru dan tiada post baru. Tetapi hari ini Along rasa rugi jika dibiarkan blog ini macam tu je..hmmm..Maafkan along ye bagi follower-follower.. IM SORRY..saya benar-benar tidak tahu , blog ini ada pengikutnya tersendiri. Pada asalnya blog ini di wujudkan hanyalah suka-suka sebagai tempat saya menyimpan semua nota-nota pengajian BM222 ...(hahhaha....simpan la sangat sampai dah bertahun tak update).

Setelah mengharungi suka duka, pahit manis, jatuh bangun..akhirnya alhamdullillah Along dah tamat pengajian BM222@ePJJ_Uitm Shah Alam..Inshaallah Konvokesyen akan berlangsung pada 17 November 2013 yang akan datang. Di kesempatan ini Along nak ucapkan terima kasih pada folower-follower, kerana sokongan kalian Along akan teruskan update blog ini. Jadi stay tune ok..

Salam Sayang
~ALONG~

No comments: